Belépés
Legutóbbi témák
Ki van itt?
Jelenleg 94 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 94 vendég :: 1 Bot
Nincs
A legtöbb felhasználó (136 fő) Csüt. Nov. 21, 2024 2:54 am-kor volt itt.
Top posting users this week
No user |
+16
Kabuto
Helena Grey
Jimmy O'Connor
DarkHeart
Miranda Owen
Inferno
Mathias Gilmoore
Matt Kyle
Vincent Waterloo
Nakatani
Jason Light
Kasper Solarz
Amser
Hotep Thii
Fletcher
Zsudy
20 posters
Kérdések
Zsudy- Admin
- Hozzászólások száma : 171
Hírnév : 11
Join date : 2012. Mar. 15.
- Post n°1
Kérdések
Komolyan, bármi probléma van, bármi érdekel, esetleg nem értesz valamit, nyugodtan írj.
Fletcher- Admin
- Hozzászólások száma : 281
Hírnév : 5
Join date : 2012. Mar. 13.
- Post n°2
Re: Kérdések
Észrevettem egy bújtatott kérdést Mathias előtörténetében, amire akkor itt, válaszolok, ha már itt a kérdések helye. Így a jövőben is megtalálja, aki kíváncsi. Szóval igen, a valuta, amit mindenhol elfogadnak, lehet a dollár, így egyszerűbb, könnyen megjegyezhető. Ha valaki összeget akar megadni, szerintem nyugodtan számolhat a mai árfolyamokkal.
Hotep Thii- Hozzászólások száma : 73
Hírnév : 0
Join date : 2012. Oct. 23.
- Post n°3
Re: Kérdések
Felbátorodva a topic létén, lenne egy talán pihent kérdésem, ami azt mutatja hogy túl sok időm volt gondolkozni xD
Az Orion 2 akkor most Föld körüli pályán van gondolom... nagyjából vagy valami hasonló... De igazából a kérdésem az lenne, hogy akkor este látszódik az égen ( a Földről)? Mondjuk mint egy művi második hold?
Az Orion 2 akkor most Föld körüli pályán van gondolom... nagyjából vagy valami hasonló... De igazából a kérdésem az lenne, hogy akkor este látszódik az égen ( a Földről)? Mondjuk mint egy művi második hold?
Amser- Hozzászólások száma : 48
Hírnév : 5
Join date : 2012. Sep. 23.
- Post n°4
Re: Kérdések
Igen, Föld körüli pályán van. És látszik, de csak egy kisebb, fényes pont, szakértő szem tudja csak megkülönböztetni egy nagyobb csillagtól az égen. A műhold maga elég nagy, de azért nem egy Halálcsillag.
Hotep Thii- Hozzászólások száma : 73
Hírnév : 0
Join date : 2012. Oct. 23.
- Post n°5
Re: Kérdések
Nahát, kár... pedig tök hangulatos lett volna egy ,,fura alakú" nem természetes hold az égen de azért köszi a választ^^
Kasper Solarz- Hozzászólások száma : 108
Hírnév : 2
Join date : 2012. Oct. 04.
Tartózkodási hely : Lényegében bárhova elkeveredhet...
- Post n°7
Re: Kérdések
Nekem az lenne a kérdésem, hogy tervezitek-e egy olyan résszel bővíteni a világleírást, amiben egyszerű, hétköznapi használati tárgyakat listáznátok? Például, hogy mi váltotta fel a fényképeket/hagyományos fényképezést, a telefonálást, az internetezést (ennek már láttam valahol az utódját, de nem igazán tudom pontosan, hogy mit kell tudni róla ), vannak-e még hagyományos hajók/vonatok/repülők a Földön és ha igen, miben mások, mint a maiak?
Csak azért kérdezem, mert talán ma már senki nem tart a pénztárcájában fotót a gyerekéről, de nyilvánvalóan van ennek is valami modernebb és az egész társadalomban elterjedt módja. Bocsi, ha hülyeségeket kérdezek, de igazándiból nem vagyok annyira jártas a sci-fi világban, hogy eligazodjak azon, mi hogyan is fejlődött tovább.
Csak azért kérdezem, mert talán ma már senki nem tart a pénztárcájában fotót a gyerekéről, de nyilvánvalóan van ennek is valami modernebb és az egész társadalomban elterjedt módja. Bocsi, ha hülyeségeket kérdezek, de igazándiból nem vagyok annyira jártas a sci-fi világban, hogy eligazodjak azon, mi hogyan is fejlődött tovább.
Amser- Hozzászólások száma : 48
Hírnév : 5
Join date : 2012. Sep. 23.
- Post n°8
Re: Kérdések
Nem, egyáltalán nem kérdezel hülyeséget. Nos, ha van igény rá (amit itt kérek jelezni:) ) akkor ráérő időmben ezt megcsinálom majd. Egyébként az internet utódja a holonet, semmi lényegi különbség nincs, gyorsabb meg szuperebb meg ilyesmi. Telefon helyett kommunikátorok vannak, ezek arra képesek, amire akarod, hogy képesek legyenek, kb, mint egy okostelefon, de hozzácsaphatsz alkalmanként digitális fénykép-kivetítőt vagy ilyesmit. Hagyományos hajókra nincs igazán szükség, repülők vannak, bár gyorsabbak és fejlettebbek, a vonatok mágnessíneken száguldanak, szóval ez a jövő, ami hasonló, mint most, az is kicsit jobb és gyorsabb és menőbb.
Kasper Solarz- Hozzászólások száma : 108
Hírnév : 2
Join date : 2012. Oct. 04.
Tartózkodási hely : Lényegében bárhova elkeveredhet...
- Post n°9
Re: Kérdések
Óh köszi, ez már így is nagy segítség volt! Akkor azért olyan éles különbség nincs a jelenhez mérve ilyen téren, én meg ugyebár azt vettem alapul, amikor elkezdtem ezen gondolkodni, hogy 1000 éve még igencsak sok minden nem volt, ami most igen... xD
Jason Light- Hozzászólások száma : 172
Hírnév : 5
Join date : 2012. Sep. 26.
- Post n°10
Re: Kérdések
Hát ugye a háború jó pár száz évvel visszavette a technológiát, technikai fejlődést, pl. a háború előtt tudtak telepatikus interfésszel működő X-100-ast csinálni, most meg nem.
Nakatani- Hozzászólások száma : 48
Hírnév : 1
Join date : 2012. Oct. 02.
Tartózkodási hely : Föld, New London
- Post n°11
Re: Kérdések
És az egészségügy? Hogy kell elképzelni egy kórházat? Mint a mostani turbózva, v mondjuk startrekesen:P
Amser- Hozzászólások száma : 48
Hírnév : 5
Join date : 2012. Sep. 23.
- Post n°12
Re: Kérdések
Inkább az első, azt hiszem. Két hús-vér orvosunk mindenesetre van. Hát olvasható valahol, hogy a legtöbb betegség ellenszere, gyógymódja már megvan, a rák, AIDS, Parkinson-kór, ilyesmi már nem jelent veszélyt. A felszerelések nyilván sokkal modernebbek, de azért nem lehet mindent csettintéssel gyógyítani.
Zsudy- Admin
- Hozzászólások száma : 171
Hírnév : 11
Join date : 2012. Mar. 15.
- Post n°13
Re: Kérdések
A háború miatt a biológia és a genetika volt az, ami igazán fejlődött. (ld. telepaták és metamorfok) Valamint az ürtechnológia. A kommunikátorok úgy működnek, mint mini számítógépek és telefonok szimbiózisa. És az orvos tudomány fejlődött ugyan, de a virusok is, ahogy a fegyverek is, amikkel súlyosabbak lehetnek a sérülések.
Fletcher- Admin
- Hozzászólások száma : 281
Hírnév : 5
Join date : 2012. Mar. 13.
- Post n°14
Re: Kérdések
Na tehát, emberek. Most nekem van olyan kérdésem, hogy ebben a formában, lásd lentebb, kell-é néktek mágia, vagy sem? Ha igenlő döntés születik, az alábbi szöveg fog bekerülni a világleírásba.
"Ez a végső titok, az ősi erő, mely mindeddig rejtve maradt az emberek nagy többsége előtt. Misztikus erők, okkult tanok összessége. A misztikus tudomány, mely kihalóban, elveszőben van. az emberek elveszítették a hitüket a mágiában. Sok varázslat leírása örökre elveszett, és ami megmaradt, kevés, gyenge. De azért még maradt...
Lássuk a számokat!
A mágia a játék egyik bónusza, amit ki kell érdemelni. Tehát varázslatra képes karaktert senki sem indíthat! Azonban majdnem minden faj tagjainak lehetőségük van arra, hogy elsajátítsanak, esetleg alkossanak varázslatokat. Ezt az teheti meg, aki megírt már legalább 200 hozzászólást. Minden tovább varázslat a karakternek még 100 hozzászólásába kerül. Tehát ha a játékos úgy dönt, hogy a karaktere megtanulja a mágiát, akkor ezt 200 hozzászólásnál kezdheti el, és minden 100 megírt hozzászólás után adhat hozzá új varázslatot a repertoárjához. Amit még fontos erről tudni, hogy a Gyűjtők és az androidok egyáltalán nem képesek varázslatokat elsajátítani. Utóbbiak azért, mert biológiai értelemben véve nem élnek, előbbiek pedig azért, mert a mágiában különös szabályok érvényesülnek: ez a Föld mágiája, és mivel ők nem földiek, még a varázslás megtanulására való hajlamot sem képesek asszimilálni (a Gyűjtőknek régen volt saját mágiájuk, de az idők során ebből csak az asszimiláció maradt meg).
A mágiának több ága létezik. Ezek a következők:
Anyagi mágia
Talán a legegyszerűbb mágiaforma. Lényege a tárgyak megbűvölése, elvarázsolása. Ennek a mágiaágnak a segítségével a karakter például alkothat magának olyan kést, ami bármit átvág, vagy olyan fegyvert, amit csak ő lát... A lehetőségek szinte végtelenek, csak a fantázia (és az adminok engedékenysége!) szab határt. Mintavarázslat: zsugorodó kard. Vegyünk egy kardot. Elvarázsoljuk, hogy parancsszóra zsebben hordhatóvá zsugorodjon, és utána ugyanerre a szóra visszanyerje a saját méretét. Máris kész könnyen elrejthető fegyver. Célszerű egyedi parancsszót választani, mert a varázslat az elvégzése után már nem csak a varázsló hangjára reagál. (A csúcstechnológia és a varázslat nem vegyíthető: űrhajót, high-tech páncélzatot nem lehet elvarázsolni, mert a mágia tönkreteszi a modern berendezéseket.)
Rontó mágia
Ez gyakorlatilag fekete mágia, a szó klasszikus értelmében. Lényege, hogy a karakter a kiszemelt áldozatára betegségeket és hasonló kellemetlenségeket hozhat. Megátkozhatja balszerencsével is, vagy akár pestissel. Hátránya, hogy szükség van hozzá a kiszemelt áldozat vérére, minden esetben! A másik hátránya pedig, hogy hiába fertőz meg valakit a karakter mondjuk TBC-vel, 3002-ben ezt már egy tablettával gyógyítják. Mintavarázslat: Balszerencsével sújtás. Ha a rontó szándékú mágiahasználó megszerezte a kiszemelt áldozat vérét (ezt minden esetben köteles kijátszani!), végrehajthatja felette a varázslatot. Ekkor az áldozatot bizonyos ideig (játéktéren: a következő két megkezdett játékában, at átok kijátszásától számítva, melyeket így nem választhat meg) üldözni fogja a balszerencse. Bármibe fog, bármihez kezd, kudarcot vall, elbotlik az utcán, leesik a lépcsőn, ha tűzharcba keveredik, szinte biztosan lelövik. Az átok nem fokozatosan múlik el: tombol, majd egyszer csak (tehát a harmadik játék kezdetekor) eltűnik.
Gyógyító mágia
A rontó mágia ellentéte. Ezzel meg lehet gyógyítani azokat a betegségeket, amikkel az orvostudomány nem bír (akár pszichológiai eredetűeket is), de egy rontást is le lehet venni velük. Behatárolt ideig a mágiahasználó egy egészséges karaktert (akár önmagát is) erősebbé, gyorsabbá teheti ezzel (legfeljebb egy játék erejéig). Mintavarázslat: tudathasadás gyógyítása. A mágiahasználó karakter képes a tudathasadásban szenvedő alany elméjét egészségessé tenni. (Mind a gyógyító, mind a rontó mágiánál egy betegség egy varázslatot tesz ki. Tehát a varázslat az, hogy meggyógyítja a tudathasadást, nem az, hogy meggyógyítja a pszichológiai eredetű betegségeket, például a tudathasadást.)
Vudu
Ide tartozik minden, ami a hagyomány szerint a vudu papok kiváltsága. Vudu babák készítése, holtak feltámasztása, szellemek megidézése vagy elűzése... Mintavarázslat: vudu baba. Ezt mindenki jól ismeri. Szükséges hozzá az áldozat haja, lehetőleg több hajszál, és esetleg a vére, mely esetben a varázslat hatásosabb. Egy vudut használó karakternek egyszerre legfeljebb két babája lehet, melyekkel ölni nem tud, de képes elvenni az áldozata szabad akaratát (de nem parancsolhat neki öngyilkosságot vagy olyan dolgot, amibe biztosan belehal), vagy pokoli kínokban részesíteni. (A játéktéren a baba legfeljebb két játékban használható fel, utána erejét veszti, és a varázslatot újra végre kell hajtani, friss hajjal és/vagy vérrel.)
Látható, hogy az itt felsoroltak legtöbbje hosszú távú, lassú hatású varázslat. ennek oka, hogy ha varázslattal bárki megtanulhatna repülni vagy teleportálni, akkor a többi faj különleges képességei értelmetlenné válnának.
Varázslatot minden esetben az adminokkal kell egyeztetni, illetve, kérni tőlük egyet, ha akartok, jogosultak vagytok rá, de nincs ötletetek.
"Ez a végső titok, az ősi erő, mely mindeddig rejtve maradt az emberek nagy többsége előtt. Misztikus erők, okkult tanok összessége. A misztikus tudomány, mely kihalóban, elveszőben van. az emberek elveszítették a hitüket a mágiában. Sok varázslat leírása örökre elveszett, és ami megmaradt, kevés, gyenge. De azért még maradt...
Lássuk a számokat!
A mágia a játék egyik bónusza, amit ki kell érdemelni. Tehát varázslatra képes karaktert senki sem indíthat! Azonban majdnem minden faj tagjainak lehetőségük van arra, hogy elsajátítsanak, esetleg alkossanak varázslatokat. Ezt az teheti meg, aki megírt már legalább 200 hozzászólást. Minden tovább varázslat a karakternek még 100 hozzászólásába kerül. Tehát ha a játékos úgy dönt, hogy a karaktere megtanulja a mágiát, akkor ezt 200 hozzászólásnál kezdheti el, és minden 100 megírt hozzászólás után adhat hozzá új varázslatot a repertoárjához. Amit még fontos erről tudni, hogy a Gyűjtők és az androidok egyáltalán nem képesek varázslatokat elsajátítani. Utóbbiak azért, mert biológiai értelemben véve nem élnek, előbbiek pedig azért, mert a mágiában különös szabályok érvényesülnek: ez a Föld mágiája, és mivel ők nem földiek, még a varázslás megtanulására való hajlamot sem képesek asszimilálni (a Gyűjtőknek régen volt saját mágiájuk, de az idők során ebből csak az asszimiláció maradt meg).
A mágiának több ága létezik. Ezek a következők:
Anyagi mágia
Talán a legegyszerűbb mágiaforma. Lényege a tárgyak megbűvölése, elvarázsolása. Ennek a mágiaágnak a segítségével a karakter például alkothat magának olyan kést, ami bármit átvág, vagy olyan fegyvert, amit csak ő lát... A lehetőségek szinte végtelenek, csak a fantázia (és az adminok engedékenysége!) szab határt. Mintavarázslat: zsugorodó kard. Vegyünk egy kardot. Elvarázsoljuk, hogy parancsszóra zsebben hordhatóvá zsugorodjon, és utána ugyanerre a szóra visszanyerje a saját méretét. Máris kész könnyen elrejthető fegyver. Célszerű egyedi parancsszót választani, mert a varázslat az elvégzése után már nem csak a varázsló hangjára reagál. (A csúcstechnológia és a varázslat nem vegyíthető: űrhajót, high-tech páncélzatot nem lehet elvarázsolni, mert a mágia tönkreteszi a modern berendezéseket.)
Rontó mágia
Ez gyakorlatilag fekete mágia, a szó klasszikus értelmében. Lényege, hogy a karakter a kiszemelt áldozatára betegségeket és hasonló kellemetlenségeket hozhat. Megátkozhatja balszerencsével is, vagy akár pestissel. Hátránya, hogy szükség van hozzá a kiszemelt áldozat vérére, minden esetben! A másik hátránya pedig, hogy hiába fertőz meg valakit a karakter mondjuk TBC-vel, 3002-ben ezt már egy tablettával gyógyítják. Mintavarázslat: Balszerencsével sújtás. Ha a rontó szándékú mágiahasználó megszerezte a kiszemelt áldozat vérét (ezt minden esetben köteles kijátszani!), végrehajthatja felette a varázslatot. Ekkor az áldozatot bizonyos ideig (játéktéren: a következő két megkezdett játékában, at átok kijátszásától számítva, melyeket így nem választhat meg) üldözni fogja a balszerencse. Bármibe fog, bármihez kezd, kudarcot vall, elbotlik az utcán, leesik a lépcsőn, ha tűzharcba keveredik, szinte biztosan lelövik. Az átok nem fokozatosan múlik el: tombol, majd egyszer csak (tehát a harmadik játék kezdetekor) eltűnik.
Gyógyító mágia
A rontó mágia ellentéte. Ezzel meg lehet gyógyítani azokat a betegségeket, amikkel az orvostudomány nem bír (akár pszichológiai eredetűeket is), de egy rontást is le lehet venni velük. Behatárolt ideig a mágiahasználó egy egészséges karaktert (akár önmagát is) erősebbé, gyorsabbá teheti ezzel (legfeljebb egy játék erejéig). Mintavarázslat: tudathasadás gyógyítása. A mágiahasználó karakter képes a tudathasadásban szenvedő alany elméjét egészségessé tenni. (Mind a gyógyító, mind a rontó mágiánál egy betegség egy varázslatot tesz ki. Tehát a varázslat az, hogy meggyógyítja a tudathasadást, nem az, hogy meggyógyítja a pszichológiai eredetű betegségeket, például a tudathasadást.)
Vudu
Ide tartozik minden, ami a hagyomány szerint a vudu papok kiváltsága. Vudu babák készítése, holtak feltámasztása, szellemek megidézése vagy elűzése... Mintavarázslat: vudu baba. Ezt mindenki jól ismeri. Szükséges hozzá az áldozat haja, lehetőleg több hajszál, és esetleg a vére, mely esetben a varázslat hatásosabb. Egy vudut használó karakternek egyszerre legfeljebb két babája lehet, melyekkel ölni nem tud, de képes elvenni az áldozata szabad akaratát (de nem parancsolhat neki öngyilkosságot vagy olyan dolgot, amibe biztosan belehal), vagy pokoli kínokban részesíteni. (A játéktéren a baba legfeljebb két játékban használható fel, utána erejét veszti, és a varázslatot újra végre kell hajtani, friss hajjal és/vagy vérrel.)
Látható, hogy az itt felsoroltak legtöbbje hosszú távú, lassú hatású varázslat. ennek oka, hogy ha varázslattal bárki megtanulhatna repülni vagy teleportálni, akkor a többi faj különleges képességei értelmetlenné válnának.
Varázslatot minden esetben az adminokkal kell egyeztetni, illetve, kérni tőlük egyet, ha akartok, jogosultak vagytok rá, de nincs ötletetek.
Vincent Waterloo- Hozzászólások száma : 107
Hírnév : 0
Join date : 2012. Oct. 14.
- Post n°15
Re: Kérdések
Igazából én még mindig úgy látom, hogy olyan dolgot nem ad hozzá, amit elvileg a scifi oldalról nem lenne megközelíthető. Talán a Vudu kivételével mindegyik helyettesíthető valamilyen technikai megoldással. Nanitok, ,,csodaszerek" amik ezesetben nem csodák, csak ,,fejlett technika", fejlett orvosi robotok, vagy összeszerelő robotok amik utána lehetővé teszik a többit... stb.
És így nem tudom...úgy érzem hogy így nagyon nem illik ide.
És így nem tudom...úgy érzem hogy így nagyon nem illik ide.
Matt Kyle- Hozzászólások száma : 299
Hírnév : 4
Join date : 2012. Sep. 26.
- Post n°16
Re: Kérdések
Igen, nem csodák, hanem fejlett technika. Épp ez a lényege számomra, ezért dolgoztam ezzel, hogy kicsivel több csoda legyen a játékban, ha már fejlett technikából ilyen sok van. Nem vettem az egészet túl komolyan, nem alkottam neki komplikált rendszert, épp csak annyira lenne ez jó, hogy színesítse a játékot, és aki akarja, továbbra is követheti csak a sci-fi vonalat. Már ha ez játékba kerül, persze.
A szavazás állása eddig egy-egy.
A szavazás állása eddig egy-egy.
Vincent Waterloo- Hozzászólások száma : 107
Hírnév : 0
Join date : 2012. Oct. 14.
- Post n°17
Re: Kérdések
Szerintem egy laikusnak az is eléggé csodálatos lehet, ha túl éli, amit amúgy magától nem, vagy bármi ehhez hasonló... mellesleg jelenleg ennél jobban nem tudom megfogalmazni azt hiszem hogy mért van nagy ellenérzésem ilyen formában ezzel az egésszel kapcsolatban.
Matt Kyle- Hozzászólások száma : 299
Hírnév : 4
Join date : 2012. Sep. 26.
- Post n°18
Re: Kérdések
Esetleg van olyan formája a dolognak, amivel szemben nem volnának ellenérzéseid? Mert tippekre nyitott vagyok, ez még nem végleges.
Vincent Waterloo- Hozzászólások száma : 107
Hírnév : 0
Join date : 2012. Oct. 14.
- Post n°19
Re: Kérdések
hogy pontosan hogy azt nem tudom... de alapvetően nem vagyok ellene az ilyeneknek, csomó ilyen történetet láttunk már, ahol tetszett... és olyat is ahol nem.
Ez ahogy itt most le van írva a mágia, meg ami alapján eddig játszottunk nekem nagyon nem illik össze a kettő.
Ez ahogy itt most le van írva a mágia, meg ami alapján eddig játszottunk nekem nagyon nem illik össze a kettő.
Mathias Gilmoore- Hozzászólások száma : 287
Hírnév : 4
Join date : 2012. Sep. 25.
- Post n°20
Re: Kérdések
Hát nem szívesen reagálom ezt most le, mert nem akarlak megbántani Matt és látom azért sokat dolgoztál és gondolkoztál rajta, de szerintem ez a világ így jó, ahogy van, inkább ezen a vonalon fejleszd tovább. Nekem sem passzol össze valahogy a fejemben a scifi és a mágia. Az inkább fantasi és ez az oldal érzésem és a kialakult játékok és fajok szerint nem az.
Matt Kyle- Hozzászólások száma : 299
Hírnév : 4
Join date : 2012. Sep. 26.
- Post n°21
Re: Kérdések
Tudtam én, hogy nem volna szabad szavazásra bocsátani.
Eddig kettő-egy a nemmel szavazóknak.
Eddig kettő-egy a nemmel szavazóknak.
Nakatani- Hozzászólások száma : 48
Hírnév : 1
Join date : 2012. Oct. 02.
Tartózkodási hely : Föld, New London
- Post n°22
Re: Kérdések
Én is beleszólok, ha már szabad.
Számomra sem illik össze a kettő, legalábbis így. Szerintem rengeteg lehetőség van az eddig felvázolt világban enélkül is. És mivel sci-fi témájú, én inkább jobban rányomulnék erre a technológia ágra, mert nagyon gazdag, és szerintem hálás téma. (Csak meg kell nézni pár a jövő tudományával foglalkozó ismeretterjesztő filmet és kiderül, h határ a csillagos ég, az ember megteremti magának a mágiát. Tudományosan megmagyaráz mindent már most a világunk, hát akkor a jövőben:P)
(Én pl szubjektíven rettentően díjaznám pár helyszín részletesebb megjelenítését is, mivel egyáltalán nem mozgok otthonosan ebben a műfajban, ugyanakkor már az alapötletben szerintem ott a lehetőség, hogy valóban egy egyedi és hangulatos világban játszunk. )
Viszont, ha a főnökség mágiát akar, hát én nem fogok sztrájkolni Úgyis meg tudná oldani mindenki, h össze akar-e vele futni a játéktéren, v sem:P Sőt, igazából ha a világkép kicsit ennek megfelelően módosulna, lehet mégis el tudnám képzelni. Elvégre ahogy kivettem annyira szörnyen mégsem modern ez a világ, (mint pl startrek) hála a háborúknak, (mondjuk egészség és hadügy fejlődött nagyon, többi annyira nem, v nem értek hozzá, csak ötletelek) akkor viszont lehet, hogy sok olyan kérdéskör van még, amit nem tudnak megmagyarázni. Ez esetben viszont szerintem jobban körül kell írni a világot, hogy mennyire posztapokaliptikus, mennyire futurisztikus, és ügyesen meghúzni a kényes határokat. Ha ez jó, akkor simán elmegy a kettő együtt, sőt valami egészen szuper is kijöhet belőle:) De ez azért bátor vállalkozásnak tűnik nekem, és tényleg itt vannak a különféle fajok, melyek az az igazság, ezt már valahol bőven magukban rejtik. Meg nem tudom, hogy a többi játékos mit játszott eddig, csekélyke benyomásom által szólaltam fel, hogy azért vmi építőt is mondjak.
Számomra sem illik össze a kettő, legalábbis így. Szerintem rengeteg lehetőség van az eddig felvázolt világban enélkül is. És mivel sci-fi témájú, én inkább jobban rányomulnék erre a technológia ágra, mert nagyon gazdag, és szerintem hálás téma. (Csak meg kell nézni pár a jövő tudományával foglalkozó ismeretterjesztő filmet és kiderül, h határ a csillagos ég, az ember megteremti magának a mágiát. Tudományosan megmagyaráz mindent már most a világunk, hát akkor a jövőben:P)
(Én pl szubjektíven rettentően díjaznám pár helyszín részletesebb megjelenítését is, mivel egyáltalán nem mozgok otthonosan ebben a műfajban, ugyanakkor már az alapötletben szerintem ott a lehetőség, hogy valóban egy egyedi és hangulatos világban játszunk. )
Viszont, ha a főnökség mágiát akar, hát én nem fogok sztrájkolni Úgyis meg tudná oldani mindenki, h össze akar-e vele futni a játéktéren, v sem:P Sőt, igazából ha a világkép kicsit ennek megfelelően módosulna, lehet mégis el tudnám képzelni. Elvégre ahogy kivettem annyira szörnyen mégsem modern ez a világ, (mint pl startrek) hála a háborúknak, (mondjuk egészség és hadügy fejlődött nagyon, többi annyira nem, v nem értek hozzá, csak ötletelek) akkor viszont lehet, hogy sok olyan kérdéskör van még, amit nem tudnak megmagyarázni. Ez esetben viszont szerintem jobban körül kell írni a világot, hogy mennyire posztapokaliptikus, mennyire futurisztikus, és ügyesen meghúzni a kényes határokat. Ha ez jó, akkor simán elmegy a kettő együtt, sőt valami egészen szuper is kijöhet belőle:) De ez azért bátor vállalkozásnak tűnik nekem, és tényleg itt vannak a különféle fajok, melyek az az igazság, ezt már valahol bőven magukban rejtik. Meg nem tudom, hogy a többi játékos mit játszott eddig, csekélyke benyomásom által szólaltam fel, hogy azért vmi építőt is mondjak.
Kasper Solarz- Hozzászólások száma : 108
Hírnév : 2
Join date : 2012. Oct. 04.
Tartózkodási hely : Lényegében bárhova elkeveredhet...
- Post n°23
Re: Kérdések
Nakataninál jobban én sem tudnám összefoglalni, hogy miért szavazok erre az ötletre most egy nemmel. Mivel minden fajnak van valami jó kis extrája, ezért egyszerűen nem érzem azt, hogy szükség lenne külön valami fantasys pluszra is. Csak túlbonyolítaná a játékot. Pont jól sikerült belőnetek az egyensúlyt a Csontkrónikák bonyolultsága és a VSZ egyszerűsége közé, ezért nem is érzem azt, hogy pont a mágiát kéne behozni a játékba (esetleg még 1-2 másik fajt, de ez sem fontos, én nem hiányolom őket ).
Az én ötletem az lenne, hogy talán lehetne kezdeni valamit a Naprendszerrel és a világűrrel. A bolygók lehetnének olyan valamik, mint a 4 elem, csak persze nem négyen lennének. Lehetne valamilyen módon használni az erejüket, akár egy szerkezettel, akár valami más módon. Például a Vénuszon lévő forróságot, vagy a Neptunuszon fújó extra erős szeleket. Be lehetne jobban vonni azt a sok holdat és kisbolygót is és lehetne valami olyan a dolog hátterében, hogy a felszínük alatt ez-az (még nem tudom mi ) meglapul. Most így hirtelen, vázlatosan ennyi jutott az eszembe, persze lehet, hogy nagy baromság az egész. XD
Az én ötletem az lenne, hogy talán lehetne kezdeni valamit a Naprendszerrel és a világűrrel. A bolygók lehetnének olyan valamik, mint a 4 elem, csak persze nem négyen lennének. Lehetne valamilyen módon használni az erejüket, akár egy szerkezettel, akár valami más módon. Például a Vénuszon lévő forróságot, vagy a Neptunuszon fújó extra erős szeleket. Be lehetne jobban vonni azt a sok holdat és kisbolygót is és lehetne valami olyan a dolog hátterében, hogy a felszínük alatt ez-az (még nem tudom mi ) meglapul. Most így hirtelen, vázlatosan ennyi jutott az eszembe, persze lehet, hogy nagy baromság az egész. XD
Fletcher- Admin
- Hozzászólások száma : 281
Hírnév : 5
Join date : 2012. Mar. 13.
- Post n°24
Re: Kérdések
Én jól viselem a kritikát... Tehát... Sok nem szavazat... Egy igen tőlem, az tízet ér, mert admin vagyok... Nem, csak viccelek. Ha leszavazzátok, nem lesz, kész, bár igaza van Nakataninak, meg lehetne ezt úgy is oldani, hogy akinek nem tetszik, nem használja. Véleményem szerint rengeteg lehetőség rejlik benne, és mivel a játék nem tisztán sci-fi, ez is beleférhet, de kivételesen tényleg fenntartom a demokráciát.
Ami az ötleteket illeti, Kasper, ha kicsit gondolkozol rajta, és beterjesztesz elénk valami okosat, megvitatjuk Zsudyval, nem vagyunk ellene a jó ötleteknek.
Nakatani, a helyszínek olyanok, amilyenek, igazából sok dolog a játékosok képzeletére van bízva. New London inkább hasonlít Coruscant-ra, míg a marsi kupoláról előbb jut eszébe az embernek a Firefly című sorozat, vagy a Dredd bíró világa, azt hiszem. Vagy a kettő egyben.
Együtt alakítjuk a játékot, és ehhez a játékosok is hozzáteszik a magukét, épp úgy, ahogy a készítők.
Ami az ötleteket illeti, Kasper, ha kicsit gondolkozol rajta, és beterjesztesz elénk valami okosat, megvitatjuk Zsudyval, nem vagyunk ellene a jó ötleteknek.
Nakatani, a helyszínek olyanok, amilyenek, igazából sok dolog a játékosok képzeletére van bízva. New London inkább hasonlít Coruscant-ra, míg a marsi kupoláról előbb jut eszébe az embernek a Firefly című sorozat, vagy a Dredd bíró világa, azt hiszem. Vagy a kettő egyben.
Együtt alakítjuk a játékot, és ehhez a játékosok is hozzáteszik a magukét, épp úgy, ahogy a készítők.
Vincent Waterloo- Hozzászólások száma : 107
Hírnév : 0
Join date : 2012. Oct. 14.
- Post n°25
Re: Kérdések
Na ez az h Nakatani épp ezt mondta, neked ez jut eszedbe, még én csak a sötétben tapogatózom. Egyáltalán nem jutott eszembe Corusant, vagy bármelyik másik amit említettél. Egyenlőre mivel nincs semmi ami ötletet adna hogy min kell elindulni én még a mai London képből indultam ki... Ami azért elég más, és sok félre értéshez vezet. A részletesebb leírás nem egyenlő a lekorlátozással.
Kedd Okt. 20, 2020 3:33 am by Amets
» Dühöngő
Vas. Dec. 11, 2016 11:42 am by Kabuto
» Vezetőségszidó
Vas. Dec. 11, 2016 11:42 am by Kabuto
» Társoldalak, baráti oldalak
Vas. Dec. 11, 2016 11:41 am by Kabuto
» Ösvények
Pént. Jan. 24, 2014 4:48 am by Nicholas ,,Doctor" McNeal
» Hunter Street
Vas. Szept. 01, 2013 2:37 am by Jack Carthy
» Irodák
Szomb. Aug. 31, 2013 8:59 pm by Joshua Palmer
» Sikátorok
Szomb. Aug. 03, 2013 10:28 am by Nicholas ,,Doctor" McNeal
» Mólók
Szomb. Aug. 03, 2013 1:19 am by Luke Darrow